16.8.13

50 Καράτια

Πάει κι αυτό ...
Μπόρα ήταν και πέρασε!!!
50, στρογγυλά, λαχταριστά, ζουμερά ... απαπαπα, δεν μου βγαίνει καλέ κύριε ...
Ζορίζομαι ... Μετά μπορεί και να δροσιστώ ....

Τι γράφουν λοιπόν; Τι λένε λοιπόν; Μήπως να κάνω έναν απολογισμό; Μπα ... Αυτά είναι για τους άλλους τους ψαγμένους ... τους ψυχαναλυμένους!!!


Για μας ... Για μένα ... είναι Ταξίδι ... Περιπέτεια ... Καλή Παρέα ... Ξεσκαρτάρισμα αχρήστων (εμψύχων και αψύχων) ... Φίλοι Καρδιάς ... Οικογένεια ... Εσείς ... Εσύ (τα 20 από τα 50) ... Εγώ ...

Για μένα είναι Όνειρα για το μέλλον, σχέδια, απωθημένα που πρέπει να πραγματοποιηθούν ... τρέμε Welles ... τρέμε κόσμε ...

Για μένα δεν είναι αρχή ... είναι συνέχεια ... είναι πορεία ... είναι εξέλιξη ...

Για μένα είναι η Ζωή Μου ...

υγ1 όσο για την φωτογραφία ... ε, ου γαρ έρχεται μόνο του ... πρεσβυωπία το λένε μάτια μου ...
υγ2 αυτό το πεντακάρατο ποιος είπαμε θα μας το φέρει;
υγ3 κι ένα λαλά το σηκώνει η μέρα ... No 1 την εβδομάδα της γέννησης ... Τίποτα τυχαίο ...






16 comments:

  1. Χρόνια σου Πολλά Παύλο μου, να σε χαιρόμαστε όσοι σε αγαπάμε :)))))))
    Φιλί μεγάλο στον Γιάννη!
    Σου εύχομαι Υγεία και Αγάπη - ότι κι αν βάλεις στο μυαλό σου θα το καταφέρεις - και ένα μεγάλο χαμόγελο να σε ακολουθεί πάντα!
    Πολλά φιλιά και να περνάς όμορφα.

    ReplyDelete
  2. Happy, happy, happy birthday darling!!!! Να είσαι πάντα λαμπερός, τυχερός και γελαστός.. Και να σε χαίρονται όσοι σ΄αγαπάνε.. Κι εμείς μαζί... :) xxxxx

    ReplyDelete
  3. Λατρεμενε μου ,,να τα εκατοστησεις,,,,,δεν θα πω πολλα μονο το οτι θελω να μου υποσχεθεις οτι θα μεινεις παντα ετσι ο ΠΑΥΛΟΣ της καρδιας μου ,,,,,σε αγαπαω,,,ολα τα ονειρα σου θα πραγματοποιηθουνε ειμαι σιγουρη γιατι ετσι 'γουσταρουμε'ρε παιδι μου,,,,,

    ReplyDelete
  4. χρόνια σου πολλά!
    να πραγματοποιήσεις όλα σου τα απωθημένα!!!

    ReplyDelete
  5. Να τα εκατοστήσεις Παύλο μου!!
    Η μήπως είσαι οπαδός του "λίγα και καλά"?
    Εγώ λέω πολλά και καλά!!
    Φιλάκια πολλά! :)

    ReplyDelete
  6. 20 από τα 50 ήρωα μου! Ωχ! ξέχασα ο πενηντάρης γιορτάζει, σ' αυτόν ευχόμαστε να είναι πάντα (μέχρι τα βαθειά γεράματα), ο έφηβος που εμείς ξέρουμε και αγαπάμε. Ό,τι έχεις απωθημένο να το βλέπεις να πραγματοποιείται και αν όχι, κάνε νέα όνειρα όπως εσύ ξέρεις καλύτερα. Πάντα γερός και ευτυχισμένος να είσαι!!

    ReplyDelete
  7. Πολύχρονος, γερός και δημιουργικός!!!
    Πρίν τρία χρόνια που έκλεισα κι εγω τα 50 ένα σοκ το πέρασα (μπορεί και δυο) θα στο πω...
    Mετά ήρθε κι o Πρίγκηπας - εγγονός και με αποτέλειωσε εκείνο το "γιαγιά", μόλις τώρα τελευταία άρχισα να συνέρχομαι :-)))

    ReplyDelete
  8. Πολύχρονος και ευτυχισμένος, δεν είναι κακά τα 50 ένα μικρο σοκ αλλά ξεπερνιέται γρήγορα όταν μάλιστα βλέπεις και την έκπληξη των άλλων όταν το αναφέρεις!!!!
    φιλια

    ReplyDelete
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...πάντα υγειά και ευτυχία...και ....εύχομαι κάθε σου όνειρο να γίνετε πραγματικότητα... να ξέρεις οτι χαίρομαι πολύ που γνώρισα έναν άνθρωπο σαν και εσένα... φιλάκια πολλά πενηντάρη....!!!!

    ReplyDelete
  10. Χρόνια σου πολλά, καλά, ευλογημένα και χαρούμενα!
    Μια χαρά είναι τα 50 χρόνια!!!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. Πενήντα;;;τα καλήτερότερα είναι Παύλο μου...χρονια σου πολλά και καλά να είσαι παντα γερός δυνατός..και χαρούμενος...να κανεις οτι σε ευχαριστεί.. και να γεμίζεις την ζωή σου με ομορφα συναισθήματα...να τα εκατοτστήσεις..!!!!

    ReplyDelete
  12. Na τα χιλιάσεις μικρέεεεεε

    ReplyDelete
  13. πολύχρονος και από δω....

    ReplyDelete
  14. ωχ, κάτι για πεντακάρατο διάβασα... τι να λέω τώρα από εδώ; τα είπα από κοντά... να ζήσεις πολλά χρόνια να μας παιδεύεις... να παιδευόμαστε

    ReplyDelete
  15. Χρόνια πολλά και από μένα! Έστω και λίγο αργά! :)

    ReplyDelete
  16. Πενήντα; Στα καλύτερα σου! Χρόνια πολλά και χαμογελαστά σου εύχομαι! :-)

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?